Buick Roadmaster je kombi ze staré školy – a nostalgická relikvie z jiné éry. Dnes recenzuji Hoovie’s Garage Buick Roadmaster, abych vám ukázal, jak vypadal rodinný vůz před 25 lety – a ukážu vám všechny zvláštnosti vozu Buick Roadmaster. Pak to projedu, abych zjistil, co když je Buick Roadmaster opravdu pánem silnice.
Sedan Roadmaster, vůz s karoserií C ve svých osmi předchozích generacích, sdílel poprvé ve své historii karoserii B. Stál však nejen jako největší Buick, o celých 10 palců delší s o 5 palců větším rozvorem než zdánlivý špičkový Buick Park Avenue s karoserií C, ale větší jak rozvorem (2 palce), tak celkově. délka (6 palců) než u K-body Cadillac Sedan de Ville.
Interiér dostal redesign pro modelový rok 1994, který zahrnoval nové duální airbagy, přesunutí některých přístrojových panelů blíže k volantu a revize rádia a ovládání klimatizace. Boční zrcátka byla změněna v roce 1995 a změnila se ze zrcátka ve stylu „Lolipop“ namontovaného na plášti dveří na nový skládací design namontovaný na panelu plachty.
Standardní motor pro vůz z roku 1991 byl 170 hp 5,0 L L03 Chevrolet small-block V8. To bylo nahrazeno o rok později s 180 hp (134 kW) 5,7 L L05 Chevrolet small-block V8 sdílený jak kombi, tak sedanem. V roce 1994 oba dostaly podstatné zvýšení výkonu a výkonu s modernizací na upravenou verzi pokročilého 5,7 l sekvenčního bodového vstřikování paliva LT1 V8 představeného o dva roky dříve v C4 Corvette. Ve spojení se standardním dvojitým výfukem zvýšil výkon na 260 koní (194 kW).